lördag 28 juli 2012

Bästa platsen i världen

I morgon försvinner jag och min familj till en av de absolut bästa platserna i världen, nämligen vår stuga! Eftersom vi inte har varit där på två år nu ska det bli extra roligt. Det är så härligt att komma dit, bort från civilisationen för ett tag, glömma klockan och bara vara. Nu hoppas jag bara på fint väder, i alla fall någon av dagarna.

Nu ska jag snart iväg på sista RockOff kvällen (men bara utanför, går rätt bra att spana från sandlådan.. ;)) med A tribute to Queen (där mamma står med i kören!), men tyvärr så ska jag jobba i morgon bitti (dock sista dagen, sen sommarlov!! :D) så det blir nästan hem och sussa direkt efter fyrverkerierna. Men man får väl göra det bästa av det hela. (Och vad många parenteser det blev..)

Av någon konstig anledning älskar jag denna bild. Vår mathylla, haha! Hittade tyvärr ingen annan fin bild från stugan som inte är en solnedgång (som jag har lagt ut hundra gånger tidigare!)

Vi ses om en vecka! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar