söndag 8 juli 2012

Nya kläder

I fredags vad mamma och jag till Stockholm för att shoppa med Linnea, som hennes födelsedagspresent! Det blev en riktigt lyckad dag, och även om mamma och jag egentligen enbart var meningen som smakråd så kunde ju så klart ingen av oss låta bli att köpa lite grejer.. Hehe! Jag hittade rätt så mycket för nästan ingenting! Det var rea överallt, och som vanligt faller jag alltid för det.. Men det gick inte till överdrift i alla fall, jag tycker jag enbart shoppade i rätt mängd, och till ett riktigt bra pris! :)

 Två tub toppar från H&M och ett par sportshorts från Gina (på tiden att jag har lite nya sportkläder..!)
 Spets(!)shorts från Gina och kjol från H&M
Nagellack (Fresh Melon) som jag snart ska använda! :D
Gillar kombinationen av färger i mina nya inköp.. ;)

Nu dags för nagellacks fixeri och One Tree Hill tittande! Har börjat om från säsong ett nu efter som det inte kommer flera nu, så jag får väl se om alla då, hehe! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar