onsdag 4 juli 2012

Lediga dagar.. :)

I morse vid 7 tiden vaknade jag med en förfärlig migrän huvudvärk, kombinerat med illamående. Det var ju inte direkt det roligaste jag varit med om.. Men jag har insett att jag råkar ut för det när jag länge har hållit igång, och sen äntligen slappnar av på min lediga dag. Efter den intensiva veckan plus två arbetsdagar efter det (där jag förresten gjorde mina första glassbollar!! Och det gick rätt så bra!) är det i och för sig kanske inte så konstigt.

Men utöver detta har dagen varit riktigt lyckad! Efter att äntligen ha somnat om vaknade jag riktigt utvilad och satte mig på balkongen tillsammans med min bok och åt frukost i den ljuva värmen. Sedan bar det av till stan med lillasyster för att köpa födelsedagspresenter till kusinen och kusinbarnet (och jag måste då säga att det är otroligt roligt att köpa och titta på saker till en ettåring!). Vi överlämnade presenterna och kunde sedan inte hålla oss från att ta oss en sväng till stranden! Tänk, stranden är äntligen invigen för i sommar! Och vi var till och med och simmade i havet, helt otroligt med tanke på hur kallt det har varit! :)

På kvällen åkte jag och Anna till Badhusparken för att titta på Hanna, vår egen Dunderdansare, när hon och en massa andra uppträdde. De var verkligen duktiga!!

Men för att inte riskera att få huvudvärk i morgon också ska jag gå och lägga mig nu, och hoppas på en lika fin morgondag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar