måndag 20 augusti 2012

Kristina från Duvemåla

Låtar som denna får mig att önska att jag var en man, så att jag skulle få möjlighet att sjunga den någon gång. Men jag får nöja mig med att lyssna på den och sjunga den hemma istället. ;) Det här måste vara en av de vackraste sånger som finns!

Satt och lyssnade på den här på repeat väldigt länge igår, och nu när jag hittade den igen kan jag inte lsuta lyssna på den... haha!

Jag fick redan på att musikalen tydligen fortfarande går på Svenska Teatern i Helsingfors, och att den kommer att gå ett bra tag till. Förhoppningsvis får jag tid (eller tar mig tid) att gå och se på den. Har sjungit två av låtarna därifrån på ÅMI, och hört ännu fler, och de är så vackra! Och ni vet ju att jag är svag för musikaler.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar