onsdag 15 augusti 2012

På begäran...

Jag glömde visst att berätta vad jag gjorde på stugan förra veckan och att visa lite bilder!

Våra körsbärsträd hade mycket bär!

  Minst ett dopp varje dag blev en regel till sist, vilket inte direkt blev ett problem.. :)

När det blev för kallt för att vara ute satte jag mig ner med lite papper och några pennor och började rita på en ny teckning!

Kaffe (saft) och fika ute på nya (otroligt fina) bryggan!

 Pilkastning, såklart! (inte för att skryta, men jag träffade mitten, så hårt dessutom att jag måste trycka tillbaka den röda lilla pricken där pile träffade.. :D)

 En morgon bestämde mamma och jag oss för att baka scones till frukost, som sedan åts ute på bryggan den absolut finaste morgonen vi hade.

 Vinden i håret när jag hastigt drar upp vatten från brunnen, haha!

 Våra små vänner fanns förstås på plats också!


 Linnea, jag och mormor, iväg på min första riktigt fisketur! Det var roligt, trots att vi fick komma hem tomhänta.


Avslutar såklart med den klassiska solnedgången! (I en lite vågad version den här gången)


2 kommentarer:

  1. Guud vad fina bilder!! Ser ut som riktig reklam!:)

    SvaraRadera