tisdag 25 september 2012

Friluftsdag

Usch vad trött jag är på morgnarna. Frukost kl 8.00, som jag gick upp till, trots att jag börjar först kl. 12 idag.. Allt för att inte förstöra dygns rytmen.. ;)

Idag ska vi tydligen ha någon slags friluftsdag, som börjar med gratis lunch på skolan, sen en konsert av brasseleverna, och sedan "friluftsprogrammet" som ingen ännu har förstått vad innebär.. :P Resten av dagen ska jag ägna åt att skriva klart melodin till de jobbiga ackorden vi fick (som jag skrev om förut, vi fick längre tid på det :D). Igår slutade det med att jag skrotade allt gammalt och började om helt. Hoppas kvällen inte ser likadan ut, i så fall lär jag ju aldrig bli klar, haha! Och öva in texten de tre låtar plus stämmor på ytterligare tre Beatles låtar som jag måste kunna tills konserten på tisdag. Någon som har lyssnat på texten till Come together? Jag kan ju säga att jag verkligen har en utmaning där.. En massa "He got blablabla.." och "he say blablabla..." och så ska man veta i vilken ordning allt kommer. Bra övning i alla fall! ;)

Nu är det dags för första avsnittet i sista säsongen av How I Met Your Mother! :D

2 kommentarer:

  1. åh, ett nytt inlägg!! väntar med spänning på nästa! och lycka till med sångerna! you rock! :)

    SvaraRadera
  2. Hej snygging. Kolla på Across the universe. där kan du höra en bra veriasion på come toghether. man lär sig ganska bra av det :P
    Hoppas allt är bra annars. Saknar dig.
    Kram

    SvaraRadera