onsdag 5 september 2012

Come together

Förlåt min dåliga uppdatering. Det är fullt upp här, samtidigt som det känns som om man inte har något att göra ibland. En konstig känsla. Men jag kan ju meddela att det löste sig med mitt fönster, använde lite skruvmejslar och lyckades till sist få fast det! ;)

Idag har verkligen varit en sångdag, från 11-16. Börjar med gemensam sång, sedan ensamble (sång för min del alltså) och till sist kör. Inte illa för att vara en skoldag!

Vi fick (valde) en till låt till vår ensamble idag. Och eftersom vi har Beatles tema så blev det Come Together. Jag blir slltid lika imponerad över hur bra alla här är. Vi fick noterna, alla ängade ungefär fem minuter åt att kolla upp vad man skulle spela/sjunga och sedan testade vi ihop, och redan lät det skitbra! Det här ska verkligen bli roligt. :)


Haha, bilderna :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar