tisdag 18 september 2012

Man down

Jag älskar att få hålla på med musik hela studietiden. På många av lektionerna när vi själva inte spelar (musikhistoria och skapa musik t.ex.) lyssnar vi över halva tiden på en massa låtar. Helt underbart! Det har även hänt flera gånger att jag blir kvar i skolan flera timmar efter att vi har slutat. Igår satt jag på skolans dator och tittade igenom alla pdf-filer som finns, och jag hittade massor med musikal och disney låtar! :D

I morse (innan det började regna) tog jag mig faktiskt en cykeltur in till Farsta centrum (började först kl ett :D). Det tog bara en kvart, men ack så jobbigt det var! Eller så är jag bara i väldigt dålig form. Men till mitt försvar så har min cykel inga växlar... Jag fick i alla fall inhandlat lite mjölk, juice och nyponsoppa!

Nu är jag bara så otroligt trött.. Jag kanske inte borde ha sett på det där extra serie avsnittet igår kväll, haha! Snart dags för mat i alla fall, kanske piggar det upp mig lite så jag orkar gå och öva lite även idag!

Riktigt bra cover tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar