lördag 22 september 2012

Helg

Igår åkte vi 8 pers i en bil in till Farsta centrum för att försöka fynda på Expert, som har gått i konkurs. Vi stod i kö i över en timme för att få komma in i butiken... Haha! Men när vi väl fick gå in så lyckades jag ju faktiskt fynda också. Jag hittade Sennheiser hörlurar värda 600 kr, för halva priset! Och de är jättebra, ett lyckat köp! :D

Nu sitter jag här på golvet på min mjuka matta i mitt rum och har just ätit frukost. Snart ska jag gå och öva låtar lite grann, läsa jazzboken vi har som läxa, och sen ska jag försöka mig på en liten träningsrunda också. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Och så måste jag komma ihåg att tvätta.. jag visste att det skulle bli ett problem, jag är snart utan underkläder igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar