torsdag 7 juli 2011

Nya tag..

Okej, nu är det dags för nya tag för min blogg! Sen jag fick veta att det faktiskt finns såna som läser den, så ska jag nu försöka förbättra mig! :)

Men nu är jag alltså hemma på holmen igen. Idag var det riktigt fult väder, men Anna och jag gick i alla fall och fikade till Bagarstugan och sen hem till mig och såg en film! :) Sen var det matdags och dags att fira mamma som fyller år idag! :D Linnea och jag gav två armband, och det ena var precis det som hon hade gått och tittat på tidigare och funderat på att köpa! Tänk så lyckat! ^^

Men usch, vad tiden går, klockan är massor, och jag är egentligen jättetrött! Men jag har suttit här och försökt rita lite igen, och jag blev ändå ganska nöjd, så jag vågar dela med mig av vad jag har gjort!



Nu ska jag gå och äta lite av mina favoritmackor som jag köpte igår och fortsätta läsa Remember Me (och intala mig smått att det kommer att hjälpa mig sen i höst när jag skriver engelska studentprovet.. haha!)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar