söndag 24 juli 2011

RockOff ikväll

Hemma igen nu då. Jag sitter vid skrivbordet och klipper i en gammal bh.. Jaa, det låter rätt skumt, men jag ska sy fast axelband på en klänning, och det här verkar funka rätt så bra! (jag tar alltså bara tillvara på axelbanden, haha)

Hur som helst, det var helt underbart att vara på Norrskata. Bara mulet en dag, och då var det ändå suuper varmt, så vi njöt ändå! :) Jag gjorde som jag sa, ingenting! Låg och solade hela dagarna och läste intelligens befriade böcker, ritade lite grann, sov, simmade, flöt omkring på luftmadrass, amatör spelade lite gitarr och piano, haha, och spelade spel på kvällen och åt plättar! Och en kväll kom Fanny och Ellinor och tre tjejer till på besök! Vi grillade, pratade och åt jättegod cheesecake! Helt underbart med andra ord! Synd att vi inte var där längre bara! ;)

Ikväll ska jag som sagt iväg på RockOff! Mamma råkade hitta två tjugor och en femma på gatan tidigare, och när hon kom hem sa hon att hon hade pengar åt mig till en RockOff kväll! Vilken tur man kan ha! :) Daniel Adams-Ray, Miss Li och Eric Amarillo uppträder ikväll så det blir nog riktigt nice! :)

Avslutar med en fin låt, och nu ska jag fortsätta att försöka fixa min klänning! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar