tisdag 5 juli 2011

Snart hemma igen efter lägret

Nu sitter jag på båten (Knipan.. buhu) på väg hem igen efter årets läger på Norrskata. Var ledare för första gången, och det var jätteroligt måste jag säga! :D Det är så skönt att vara där med alla härliga människor som alltid är glada och den stora ålders skillnaden inte spelar någon roll. :)



Der var meningen att jag skulle ha åkt hem i går, men eftersom båten gick 6.30 så var det inte så frestande, så jag stannade på Korpo en dag extra, och satt med Ellinor på hennes jobb i kiosken. Vi hade rikigt kul, satt och pratade å spelade lite schack på datorn, haha, å sen fick vi sällskap av nån finsk kille som tyckte det såg intressant ut. Ingen av oss visste vem han var, haha, men han hjälpte oss att vinna (för första gången, haha)!

Jag håller förresten på att försöka lära mig teckna. Jag hittade en bra blogg,lardigteckna.blogg.se, där hon skriver och lägger ut bilder på hur man ska göra. Jag har inte hunnit så långt ännu, men jag har ritat ett öga (rätt så snyggt med tanke på att det var första försöket) och fått reda på hur man ritar hårstrån snyggt! När jag har blivit lite bättre kanske jag kan lägga upp nån bild! (Märk väl att jag skrev kanske.. ;))

I förrgår såg jag To Save a Life med Fanny, Ellinor och Daniela. Den var riktigt bra tycker jag. Den visar väldigt bra hur Äh, jag länkar istället till Ellinors blogg, hon skrev just om filmen, och om jag nu ska skriva vad den handlar om, så kommer jag ändå bara härma henne undermedvetet eftersom jag nyss lästen den, haha! Så läs om To Save a Life HÄR Plus se på trailern ;) Men jag kan ju i alla fall säga att jag absolut tycker att den är sevärd! :)



Puss och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar