måndag 7 november 2011

måndag

Jag förstår inte hur man kan vara så trött som jag är idag. Somnade direkt när jag kom hem från skolan, gick upp och åt middag, hann meddela ÅMI att jag inte kommer i kväll, och somnade igen.. Och nu är klockan redan sju! Det konstiga är att vi dessutom inte gjorde något uttröttande i skolan. Tvärt om, jag missade både matten och svenskan pga volleyboll-dag och läkarbesök. Så jag hade endast två lektioner idag. Det är väl bara att lägga sig tidigt i kväll antar jag!

För övrigt så håller jag på att bli klar med mitt rum! Bokhyllan och soffan är borta, fotölj och min omtalade IKEA hylla är på plats, tillsammans med två nya vägghyllor och en ny lampa! Allt som nu saknas innan jag kan säga att min rum är färdigt är lite tavlor och några krokar till smycken och hårfön! :D Sen, så småningom, kan jag lägga ut lite bilder ifall någon är intresserad! :)

Nu ska vi se om jag orkar fixa mina naglar som blev halvgjorda igår kväll, haha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar