onsdag 9 november 2011

Myspys


I går kväll var jag på bio och såg Footloose. Den var jättebra tycker jag! :D Huvudpersonerna (Kenny Wormald och Julianne Hough) påminde dock vääldigt mycket om en ung Johnny Depp (inte mig emot!) och en ung Jennifer Aniston, haha! Men den var jättehärlig! Älskade danserna. Det var ju det som filmen i grund och botten handlade om: dans (hörs kanske på namnet? ;))
Jag borde kanske se originalet någon gång också, detta var ju trots allt en remake på den gamla filmen. Men jag vet inte, ibland kan det förstöra lite, eftersom remaken sällan är bättre än originalet, och jag vill inte börja ogilla den jag såg igår, haha! Men kanske jag vågar mig på det någon dag! ;)


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Just nu ligger jag i min säng, trött som vanligt, och lyssnar på mysig instrumental musik, haha! :D Jag har fixat mig en jättehärlig spellista på Spotify (som fortfarande kan utökas!)! :) Klicka här om du vill lyssna! (Tycker speciellt om P.S. I Love You soundtracket!)

Jag kollade på det hundrade avsnittet av One Tree Hill idag förresten, hihi! Och snart ska jag se på det senaste Glee programmet som jag just laddade ner! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar