torsdag 4 augusti 2011

Mindre än två veckor kvar av sommarlovet..

Nu har det visst blivit ett långt ofrivilligt uppehåll här på bloggen. Sen i torsdags har jag varit i Edsbyn, och hälsat på gamla klasskompisar! :D Var på Persmässan, och trots att musiken inte var den bästa hade vi riktigt skoj ändå. Andra kvällen var dock mycket bättre, jag måste säga att John Lindberg Trio var väldigt bra live, och även om deras musik inte direkt är min smak, så var dom värda att lyssna och se på. Sen var det dags att hoppa och dansa loss till dj-musiken inne i en lada, haha, (och vi får inte glömma buggen till dansbandet som spelade i en annan lada!) gissa om jag svettades! Men kul var det!

Dagen innan jag åkte, onsdag, var jag och mina nära och kära (från åland alltså) ute och åt min (väldigt) försenade födelsedagsmiddag! Jag fick en välbehövd ny plånbok. Haha, ni skulle ha sett min gamla.. Liten, spruckna sömmar, tejp här och var, en gummisnodd som håller ihop hela eftersom knäppet också är trasigt.. Jaa, ni fattar, jag fick något som jag verkligen behövde! Och riktigt snygg var den ju också! ;)
Sen fick jag en härligt galen handbok om hur man ska vara cool. Den visar bl.a. hur man dansar hand-jive, bygger en svävarbräda, gömmer sig i en resväska, sätter eld på sitt piratskägg eller vända en dödlig asteroid m.m... Ska testa allt nån gång.. haha!

I går kom vi hem, och i tisdags var jag med familjen i Gävle och shoppade loss! :D Om ni kollar min blogg i mrn så ska jag försöka lägga upp några bilder på vad jag köpte! Fyndade en del, älskar rea! <3

Näj, nu ska jag ta och försöka rensa bort allt skrot från mitt rum. Kanske jag samlar ihop tillräckligt för ett eget loppisbord? Nåt måste bort i alla fall, jag köpte (läs fick av mamma) en ny hylla som inte är lika stor som min förra (som ändå bara har onödiga grejer i sig..). Få se hur det här går! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar