måndag 26 april 2010

Då var inträdesprovet avklarat...

... och nu kan jag inte göra annat än hoppas på att dom tyckte om mig! Jag var så himla nervös när jag skulle gå in i den stora salen för att sjunga a capella helt ensam för tre av lärarna. Det blev inte nån av låtarna som jag skrev om tidigare, utan If I Thought You'd Ever Changed Your Mind med Agneta Fältskog. Jaa, jag vet vad ni tänker, men den är faktiskt riktigt skön och lätt att sjunga. Jag sjöng samma låt förra året när jag skulle söka dit (men sen gick jag aldrig eftersom jag tyckte att jag inte hade tid), och när jag berättade vilken låt jag skulle sjunga sa dom: "Jo, den har vi hört, det var nån som sjöng den förra året" Så svarade jag lite mumlande "Det var nog jag.." Så misslyckat! Men dom gillade det ju förra året, så jag hoppades jag gjorde lika bra ifrån mig idag. Men min nervositet tog över min röst så den började darra och blev helt ostadig, så jag vet väl inte riktigt hur bra det gick egentligen.. Men man får väl hoppas på det bästa, och som sagt, det finns inget jag kan göra åt det nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar