söndag 25 april 2010

Måste skärpa mig

Det känns som att jag har en massa halvgjorda saker.. Ibland bara får jag en liten snilleblixt och kommer på nåt jättekul som jag ska göra, åså påbörjar jag det men hinner inte klart, åså blir det bara där..! Jag får aldrig mina saker gjorda! Fastän jag bestämmer att jag ska göra något, så börjar jag bara på det.

Till exempel köpte jag ett fotoalbum tidigare, för jag tycker det är så mysigt att kunna sitta och kolla i dom senare, och skriva roliga kommentarer osv. Men gissa vad, albumet ligger fortfarande i skåpet, och kanske är plastet kvar ännu dessutom!

Sen för bara några veckor sen klippte och nålade jag upp en riktigt fin kjol (om jag får säga det själv! ^^) Men förvånande nog är den fortfarande kvar på provdockan och samlar damm..

Jag borde göra den lite längre, och så behöver jag köpa något undertyg, eftersom den är alldeles för genomskinlig. Och jag vill ju inte att man ska see all the things of me när jag har den på mig! xD

Bara för att nämna några saker..

I morgon är det dags för mitt inträdesprov och jag har ännu inte bestämt vilken låt jag ska sjunga!!
Wish me good luck..!

Bara 6 dagar kvar!! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar