fredag 2 april 2010

Solen är häär

Kom just in från balkongen efter att ha suttit där och solat i ca 2 timmar! Vad underbart det var!

Jag känner mig riktigt glad i dag! Det är april (en ännu vårigare månad än mars), solen är framme, jag ska till Stockholm i morgon med mina undebara vänner, och det är bara en månad kvar tills jag åker till Paris!! ;D Fantastico! Och jag ser nu att det finns krokusar i parken dessutom!! (dom har säkert varit där ett tag, men det gjorde mig glad att se dem nu!)

Jag ska faktiskt söka till musikinstitutet nu i vår, för att börja ta sånglektioner! Jag gick ju på några lektioner förra året, men nu har det varit piano i stället! Men tyvärr blir jag antagligen tvungen att ta sången istället för piano då.. Synd synd.. Men, men, sånt får man stå ut med när man vill så mycket! Jag skulle ju vilja lära mig spela gitarr också! Men jag får väl ta en sak i taget..!

Har ni märkt att det är väldigt sällan man ser punkter ensamma i mina meningar? Antingen skriver jag utropstecken, eller flera pukter! Men jag menar, vad ser trevligare ut:
Idag har jag solat.
eller:
Idag har jag solat!
Ser ni inte den lilla inbyggda smileyn i utropstecknet, som visar att jag tycker det var roligt!? Nehej, kanske inte då... xD Men nu vet ni i alla fall varför punkter är så sällsynta i mina inlägg! Mysteriet är löst.

1 kommentar:

  1. hehe jag ser smileyn i utropstecknet! den ser ut såhär ----> :K
    en mycket nöjd en alltså! ^^

    SvaraRadera