torsdag 8 april 2010

Ett halvt äpple

Jag är helt utmattad! Det här är nog inte min dag.. Ingenting går som det ska. Jag var tvungen att ha träningen i dag ensam med ca 16 st 11 åringar. Och inte hade vi plats i salen heller. Allt blev bara huller om buller och väldigt vimsigt. Hoppas dom små stackrarna inte sitter hemma och hatar mig nu för att jag inte skötte det så bra i dag..

Sen fick vi ut engelska läsförståelsen i dag, och den gick ju i och för sig bättre än förra, men det är ju inte så mycket att komma med, med tanke på vad jag hade då... Och så ska vi dessutom göra fortsättning på den i morgon efter att vi har skrivit engelska provet! Så vi kommer inte få sluta när man är klar.. Det är ju det som är det bästa med att skriva prov, att man får gå om man blir klar tidigt!! Men jag tänkte ta med vindruvor för att ha nåt att äta, men det fanns inte att köpa i butiken heller, så jag får väl svälta i skolan då..

Och när jag skulle cykla hem från Bollhalla (jo ni läste rätt, jag cyklade faktiskt hela vägen) hade jag visst haft på min iPod i två timmar, så den var helt död. Var alltså tvungen att cykla hem utan musik. Fick lyssna på stadens brus i stället, kan ju också vara trevligt.. Hrm.
Dessutom har jag ett enormt blåmärke på benet som nästan börjar kännas som en bula, efter att jag hoppade in i ett bord, smidig som jag är! Plus att min bh är för liten, hoppas jag inte har flashat mig i dag...

Jaja, nu ska ja väl läsa på prvet då..!

P.s. Igår åt jag förresten ett halvt äpple! Utan att det började klia i munnen!! Kanske min allergi håller på att försvinna? :D hoppashoppashoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar