måndag 19 april 2010

Ny period

Nu är det en ny period, och det råkar ju dessutom vara den sista också innan sommarlovet! Jag har verkligen skött mig dåligt de här andra perioderna när det gäller läxor, Så nu hade jag tänkt att jag faktiskt ska ge järnet! Det gör inget om jag är helt utmattad efter det här, jag har ju ett helt sommarlov på mig att slappa sen! Jag har franska, IT, hälsa och historia. 26 timmar i veckan och bara två läsämnen, det kan ju inte bli alltför jobbigt heller, så det här ska nog funka! Det har börjat bra, jag gjorde inget annat än satte mig med läxorna när jag kom hem från piano lektionen i dag (som är nästan direkt efter skolan) och nu är jag helt klar och slipper stressa i kväll. En bra början tycker jag, och jag hoppas jag lyckas hålla det så här! :)

Snart börjar Top Model och efter det Svenska Hollywood fruar. Jag säger bara en sak: Maria Montazami!! Haha, hon är helt underbar helt enkelt! Allt hon gör och säger bli roligt! Jag skulle älska att träffa henne! Jag läste hennes blogg i dag, och lika rolig var ju den! ;)

Nu, mot TVn! (och jag kan gör det med gott samvete!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar