söndag 4 april 2010

Påsklov

Påsklovet börjar dra sig mot sitt slut nu, men det har varit helt underbart! Ledighet är aldrig fel, åså var jag ju i Stockholm och shoppade med nära och kära i går! Köpte inte så jättemycket, men skoj var det ändå! Hittade en mycket söt marinblå klänning med vita prickar och guldknappar på! Jag älskar det här nya sailor modet, så gulligt! ;D
Åså hittade jag ett par kilklackade svarta skor, en lång grå kofta, ett grönt linne, hårspännen och en massa små saker. Och så två smörpaket också så klart!! ;)

Just nu sitter jag här tillsammans med den lille blå flodhästen som fanns i mitt Kinder ägg (jaa, jag vet jad ni tänker, men det är ju påsk, och kinder ägg är faktiskt gott!!) och äter av mitt påskägg som var fyllt med godis (inte lika fullt nu längre så klart, men int eås förvånande va..?), och snart ska ja skutta över till mina kära grannar för att titta på Top Model och Bones! Riktigt bra programm må jag då säga! ;)

Så med det önskar jag er en fortsatt trevlig söndag kväll, det var allt för i dag, och jag heter Jessica Jacobson! (skulle jag inte passa utmärkt som nyhets uppläsare?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar