onsdag 14 april 2010

Soommaar, sommar och sol!

Vilket underbart fantastiskt utomordentligt härligt vackert väder det är!! ;D Visserligen är träden fortfarande utan löv, gräset är brunt, och man kan skymta små snöhögar här och där, och då man går i skuggan känns det som -10°C, plus att alla bilar kör omkring i vinterdäck ännu (eller, jag är ju inte säker, jag brukar inte direkt gå och kolla på sånt, men jag kan tänka mig att alla har det ännu, alla gamlingarna åtminstone, dom inbillar sig alltid att det kan bli snöstorm när det är +10°C..!)

Hur som helt så solade jag en timme innan skolan började i måndags, och i går solade jag i princip hela dagen från att jag kom hem tills solen gick ner (råkade även somna där ute i värmen..), och i dag har jag också solat i typ tre timmar medan jag läste lite på spanskan!

Det spred sig en svag doft av solkräm blandat med svett i solen..! Det kan ju knappast kopplas till något annat än sommarkänslor! Plus att jag är lite rosa över kroppen (som långsamt går över till en brun nyans!)! Kan det bli bättre!? Ja, tänk er, det kan det faktiskt! För det är faktiskt bara är 17 dagar kvar tills jag sitter på ett flyg till la belle France!! Det kommer verkligen bli roligt i Paris! Hoppas min familj (som jag ska bo hos) är jättetrevliga och äter croissanter till frukost och bara vitt bröd och onyttiga flingor med socker på. Och då menar jag att det ska vara det ända dom har, så jag inte ska få dåligt samvete över allt onyttigt jag äter! (jag kommer antagligen gå upp typ 50kg när jag är där, men det får jag ta itu med senare, man måste ju få ha lite skoj!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar