onsdag 28 april 2010

Gamlingar som jag har det svårt!

Hemma igen efter att ha varit på bollhalla och kollat på alla duktiga gymnaster, inklusive min egen grupp som jag måste säga att var riktigt duktiga! Jag är så stolt! ^^ Och som ett litet tack fick vi alla ledare varsin bok. Jag fick twilight, haha, men ska gå och kolla om den går att byta i nån butik! (har ju den redan som den lilla nörden jag är! ^^)

Alltså, jag ångrar mig nästan lite över att jag slutade på gympan för snart ett halvt år sedan.. Nu när jag såg hur bra alla var (spec dom i gruppen jag gick i) känns det lite bittert. Fast i och för sig slutade jag ju just på grund av, b.la, att jag kände mig dålig jämfört med de andra (inte för att dom sa något, det var bara min egen åsikt), så kanske jag fortfarande skulle ha varit lika dålig ändå, vem vet? Men ändå, jag tyckte ju egentligen att det var jätteroligt! Och när jag ser alla gymnaster så tänker jag bara "ååh, jag vill också..!", men så inser jag att jag dumt nog slutade och antagligen aldrig kommer bli så bra som dom!

Det är det som är så dåligt med att vara så "gammal" som jag är. Man kan inte vara nybörjare på något utan att hamna i en grupp med 8 åringar! Så allt känns lite för sent nu. Visserligen kan jag börja igen till hösten, men i vilken grupp? Med ungar som är 8 år och kan lika mycket som mig, eller de som är i samma ålder som mig, men är hundra gånger bättre!? Jag säger då bara det, livet är inte lätt inte! Jag får väl helt enkelt försöka göra det bästa utav det!
(Kan börja med att kolla på the Mentalist i kväll! ;D)

4 dagar kvar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar