måndag 8 augusti 2011

helluu

I fredags var jag och familjen hem till min moster för att fira min kusins födelsedag. Och hon hade ju såklart med sig sin lilla gullunge! Alltså, hon är så fruktansvärt söt att det inte är sant. Man kan inte annat än bli glad när man ser henne, och hon har dessutom börjat le nu! Min (och min kusins) mormor var också med, för att för första gången träffa sitt barnbarns barn! Tänk, fyra generationer, jag tycker det är ganska häftigt! :)

Igår och idag har jag jobbat. Varit lekledare några timmar. Sen var det faktiskt ganska fint väder ett tag, så jag stack till stranden ett tag. Det var jätteskönt, somnade till och med, men det blåste lite, så efter ett tag hade jag i princip en sandlåda på min rygg.. Och nu hittade jag nyss lite sand i örat också... haha!

Ah, och nu har jag bokat Grönalund resan på torsdag också! Ska bli skoj! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar