onsdag 17 augusti 2011

Lalalaaa

I går var jag på terminens första sånglektion på ÅMI. Det var riktigt kul att komma igång igen, och jag har verkligen en bra lärare. Hon uppmuntrar mig alltid, fastän jag själv hör hur dåligt det låter, och hur rösten spricker ibland, men det är bara att fortsätta säger hon, eftersom hon vet att jag kan. Åså sa hon att det märks att jag har sjungit i sommar, hållit igång liksom, plus att jag sjöng starkare än någonsin förr! Vissa saker kan bara få mig på så otroligt gott humör helt enkelt. Det är så kul, och det känns som att jag faktiskt är ganska bra på det jag gör, helt okej i alla fall. Just nu sjunger jag en låt från musikalen Jekyll & Hyde, No One Knows Who I Am. Den är inte jättebra om man bara lyssnar på den, men jag tycker faktiskt om att sjunga den, så där typisk musikallåt! :)



Haha, jag måste vara lite smågalen.. Här om dagen var jag till Tillfället med Fanny och Ellinor (dom har förresten jättesnygga tavlor där!) och så såg jag "Filmer 4,95€". Så naturligtvis kollade jag där, och så hittade jag The Phantom Of The Opera, och köpte den! Trots att jag sett den och den finns att låna gratis på bibban.. Haha, men jag tycker om att ha filmer jag tycker är bra..! :) Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar