tisdag 9 augusti 2011

Wiihuu

Klockan är tio och jag åt just middag.. Haha! Jag har varit och åkt go-cart idag, för första gången! Har velat åka sen jag var typ 5, men då var jag för liten, och sen dess har det inte blivit av. Så det var skitkul att göra det! Tack så mycket Josse och Binci som gav mig det i födelsedagspresent! :D Åså picknicka vi, och bilade runt lite och stannade och tog ett dopp innan regnet. Hade det jättemysigt! :) (Har tyvärr inga bilder att visa :( glömde kameran..)

Men jaa, så det är därför jag äter middag så sent, pga av picknicken och chokladen vi åt. Jag var helt enkelt inte hungrig när vi kom hem. Värmde nyss en pizza och kollade på Toy Story 2 (sa ju att jag är lite småförälskad i filmerna, haha!) och nu måste jag ta tillbaka vad jag sa om den tidigare. Tvåan var inte alls dålig, utan faktiskt riktigt bra! Helt klart bästa filmerna Disney Pixar har gjort (näst efter Trassel förstås..)! Alltså, haha, inser att jag framstår som en galen Disney fanatiker, men det får jag väl stå för, det är väl ganska så sant..! ;)

Glömde förresten säga att jag köpte tre filmer också när jag var i Sverige; Moulin Rouge, Seven Pounds och Sweet Home Alabama! Riktigt billigt dessutom! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar