lördag 27 augusti 2011

Usch, jag har blivit förkyld.. :(

Jag ber om ursäkt, mina trogna läsare, att jag är så dålig på att uppdatera.. ;)

I går var jag hem till Hanna på kräftskiva, vi hade riktigt kul! Smakade på kräftor för första gången, och jag kan ju säga att jag inte direkt är ledsen att jag aldrig ätit det förut.. ;) Inget för mig direkt, plus att dom ser ganska äckliga ut.. Haha!

Kom nyss hem från att ha kört go-cart (igen!) med familjen. Älskar känslan när man har gasen i botten och nästan håller på att slira av banan! Haha! Jag var dessutom snabbast, varvade alla.. hehe ;)

Linnea och jag ;D

Efter det var vi till den italienska glassbaren i Strandnäs, fösta gången jag var där faktiskt. Gott var det, fast väldigt mättande! :)



Nu tänker jag mysa ner mig i sängen, kolla på några avsnitt One Tree Hill och mumsa i mig lite smaskigt godis! Det är nog bra för snuva, halsont och utmattning! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar