fredag 5 augusti 2011

Shoppingresultat...

från H&M

från Jc

från Jc

Hittade äntligen en bandeau, från BikBok

från H&M


Här är min älskade Smådal hylla från IKEA! Har ännu inte hunnit sätta ihop den, men är på god väg! Gick igenom alla mina lådor för att försöka komma på hur jag ska få plats med allt, och hittade massor med skrääp! Papper, och trasiga grejer som ingen ändå har nytta av. Varför sparar man såna grejer?? Nåja, har slängt ungefär lika mycket (okej, inte riktigt såå mkt..) som jag har hittat att sälja på loppis! Känns riktigt bra! :)

Utöver det här köpte jag även en randig t-shirt från H&M (som jag inte lyckades ta en snygg bild på.. haha!), ett par vita tygskor från Accent (för ca 70 kr på rea!), torrshampo, puder, skolkalender, och.. häpna och hör, jag köpte ett par haremsbyxor! Haha, vet vad ni tänker, men dom är sjukligt bekväma, var rätt så billiga, och faktiskt inte alls lika fula som vanliga haremsbyxor. Visste faktiskt inte ens att jag hade köpt ett par såna förrän jag såg vad dom hette på H&M's hemsida, haha!

Så här ser dom ut, fast helsvarta :)



Dags att se lite på One Tree Hill! Eller kanske en disney film..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar